چرا رستوران روما؟
منو
  • 1. استفاده از مرغ و گوشت فقط به صورت استیک و نه کوبیده و چرخ شده در انواع پیتزا و ساندویچ
  • 2. استفاده از انواع نان تیره (روگن و چاودار) با توجه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  • 3. به حداقل رساندن محصولات سرخ شده و در خصوص محصولات سرخ کردنی نیز استفاده از روغن با اسید ترانس پایین
  • 4. تکمیل سبد سبزیجات و دانه های روغنی
  • 5. حذف مایونز و استفاده از یوگونز (ماست و سبزیجات) با توجه به چربی مایونز و مضرات آن
  • 6. استفاده از انواع آب میوه های طبیعی
  • 7. استفاده از فرآورده های گوشتی (ژامبون، هات داگ و پپرونی) فقط به صورت سفارشی و اصلاح شده
کنترل کیفیت
  • 1. گوشت قرمز فقط بصورت راسته گوساله (جونه)
  • 2. گوشت سفید فقط بصورت سینه خالص مرغ (جوجه)
  • 3. فرآورده های گوشتی: کنترل میزان پروتئین (درصد گوشت) و میزان نگه دارنده ها
  • 4. سبزیجات: فقط بصورت تازه و روزانه
آزمایشگاه
  • بی شک رستوران های زنجیره ای روما از پیشگامان طرح خود کنترلی رستوران ها می باشد.
  • اخذ نمونه از انواع مواد اولیه ، محصولات ، سطوح و تجهیزات ، فینگر تست کارکنان در کارخانه و کلیه شعب ، ارائه آموزش های تئوری و عملی بهداشتی به صورت مستمر بیش از پنج سال است که توسط واحد آزمایشگاه رستوران های زنجیره ای روما (مورد تایید وزارت بهداشت و درمان) صورت می پذیرد.
اتوماسیون و فناوری اطلاعات
  • واحد IT رستوران های زنجیره ای روما با همکاری واحد تحقیق و توسعه و اختصاص پیش از صد نفر ساعت زمان و صدها میلیون ریال هزینه یکی از کامل ترین نرم افزارهای موجود در این صنعت را با کمک یکی از شرکت های بنام عرصه IT مورد استفاده قرار داده است.
  • پیش گیری از اختلاس و سوء استفاده های مالی، کاهش اشتباهات نیروی انسانی، تسهیل گردش مالی، کاهش نیاز به نیروی انسانی، امنیت و گزارش های متنوع و کاربردی از جمله ویژگی های آن می باشد.
  • همچنین با توجه به پیشرفت روزافزون استفاده از اینترنت و خدمات مرتبط ، تبلیغات متنوع در سایتهای مجازی و پربازدید توسط این واحد در دستور کار قرار گرفته است .
دپارتمان طراحی و گرافیک
  • از زمان شروع به کار رستوران های زنجیره ای روما دپارتمان معماری و گرافیک روما با همکاری جمعی از شاگردان استاد مرتضی ممیز (پدر علم گرافیک ایران) فعالیت خود را آغاز نموده است. به گواه متخصصان در حوزه هایی همچون کمپینهای اختصاصی صنعت رستوران، پکیجینگ و ... یکی از متفاوت ترین آثار دهه های اخیر به معرض نمایش گذاشته شده است.
رضایتمندی مشتریان
  • با توجه به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتریان و اندازه گیری میزان رضایت ایشان از خدمات ارائه شده و با هدف شناسایی نقاط ضعف و زمینه های قابل بهبود ، اقدام به راه اندازی واحد خدمات مشتریان شده است . همچنین سیاستهای تشویقی همچون ارسال هدایا ، پکیجهای تبلیغاتی و تسهیلات ویژه به مشتریان VIP و سایر مشتریان ممتاز شعب از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می باشد .
مدیریت دانشهای سازمانی
  • به منظور حفظ و نگهداری ذخایر اطلاعاتی موجود در سازمان ، کلیه فرآیندهای کاری موجود در شعب و کارخانه در قالب استانداردهای ایزو و فرمها و دستورالعملهای مربوطه گردآوری و تدوین شده است . این منابع و اطلاعات در دسترس کلیه پرسنل جدیدالورود و سایر پرسنل شاغل در مجموعه قرار گرفته و اساس و پایه فعالیتهای جاری ایشان و مبنای ممیزی و استاندارد سازی شعب می باشد .
مدیریت منابع انسانی
  • با توجه به نگرش مدیریتی درخصوص نگهداری و ارتقاء شغلی منابع انسانی که بزرگترین ذخایر سازمان می باشند واحد منابع انسانی روما با هدف تقویت فرآیند جذب و گزینش ، آموزش و سنجش سطح کارآمدی ، تسهیلات و خدمات رفاهی و سایر موارد مرتبط با پرسنل راه اندازی گردیده است . همچنین بانک جامع و کامل اطلاعات نیروهای انسانی شاغل ، ترک کار ، گزینش شده و ... توسط این واحد گردآوری شده و کلیه موارد مربوط به منابع انسانی توسط این واحد به مدیریت گزارش می گردد .
سلامت
  • در اواخر سال 1391 به منظور ارائه خدمات سلامت به مشتریان و همشهریان عزیز آکادمی علوم تغذیه روما شروع به کار نمود. اصلاح مواد اولیه و محصولات و ارائه خدمات مشاوره تغذیه رایگان نه تنها به مشتریان و بلکه به کلیه همشهریان از جمله این دستاوردها می باشد.