نمایندگی
ضمن عرض تشکر از حسن نظر شما نسبت به مجموعه رستوران های زنجیره ای روما ، به اطلاع می رساند که این مجموعه در نظر دارد به اشخاص حقیقی و یا حقوقی واجد شرایط در مراکز استان در سراسر ایران ، نمایندگی اعطا نماید. بدین منظور خواهشمند است درخواست مکتوب خود را که حاوی اطلاعات زیر می باشد مطابق فرم درخواست نمایندگی به واحد امور شعب ارسال نمائید.
اطلاعات مورد نیاز :
  • 1- مشخصات شخص یا شرکت
  • 2- از چه طریق با رستوران های زنجیره ای روما آشنا شده اید ؟
  • 3- آیا سابقه فعالیت در رستوران یا مشاغل مرتبط را دارید ؟
  • 4- آیا مکان مشخصی را برای احداث شعبه در نظر گرفته اید ؟ اگر پاسخ مثبت است لطفا مشخصات ملک و یا محل را توضیح دهید .
  • 5- میزان سرمایه گذاری بمنظور تاسیس و راه اندازی شعبه به چه میزان می باشد ؟
مزایای رقابتی روما
  • کاهش سرمایه گذاری اولیه با در اختیار داشتن تنها 30-25 متر املاک تجاری با در نظر گرفتن هزینه های سرسام آور اجاره بها در تهران و شهرستان ها
  • کاهش سرمایه گذاری اولیه با خرید سطح نازلی از ماشین آلات بطوریکه کل هزینه های ماشین آلات آشپزخانه روما از یک ست ماشین آلات در صنعت مرغ سوخاری ارزانتر بوده و خدمات وسرویس های آن به راحتی صورت می پذیرد.
  • کاهش هزینه های ریالی و زمانی در خصوص دکوراسیون با توجه به انتخاب سیستم Takeaway و نیز Master Grade طراحی شده از سوی دپارتمان معماری و گرافیک روما
  • کاهش درگیری با پیمانکاران با توجه به در اختیار داشتن تیم های مجرب در خصوص طراحی و اجرای نقشه های الکتریکال، مکانیکال، سیستم های تهویه و ....
  • کاهش درگیری با تامین کنندگان با توجه به فعالیت دپارتمان بازرگانی روما و گزینش تامین کنندگان مجاز که بیش از 98 درصد اقلام مورد نیاز را تهیه، انبارش و ارسال می نماید.
  • کاهش درگیری با پرسنل: با توجه به فعالیت دپارتمان آموزش در حوزه های تولید و آشپزخانه، IT و اتوماسیون، فروش و ....که در زمان مورد نیاز مدرسان طبق درخواست نمایندگان به محل اعزام خواهند گردید.
  • کاهش هزینه های جاری در حوزه های مختلف (انتخاب منو، پرسنل، تبلیغات و .....) بدلیل وجود استانداردهای اجرایی و برنامه های از پیش تعیین شده
  • پشتیبانی فنی در حوزه های تعمیرات و نگهداری، ماشین آلات، اتوماسیون و .....
در پایان به شما دوست عزیز روما پیشنهاد می کنیم اگر:
  • در مدت زمان کوتاه سود سرشاری را خواهانید.
  • سود کسب و کار را با بیزینسهایی کاذب و بازار سیاه چون خرید و فروش ارز، اتومبیل و یا .... مقایسه می فرمائید.
  • خود را صاحب نظر و دارای ایده ای ناب و بکر می پندارید.
  • فعالیت های با ریسک بالا را ترجیح می دهید.
نه فقط روما بلکه قید فعالیت بر اساس مدل تجاری فرانچایز را بزنید.فرانچایز یک مدل تجاری دوطرفه می باشد. اگر پروژه و طرح شخصی خود را ارجح می دانید باز هم روما به عنوان دوست و مشاور در کنار شما خواهد بود.
قبل از اخذ فرانچایز مطالعه، تحقیق و مشورت را از یاد نبرید. به خاطر داشته باشید یکی از بهترین راه های تحقیق در خصوص نمایندگی بررسی نمایندگی های تعطیل شده می باشد. طبیعتا فرانچایزهایی که شعب تعطیل شده فراوانی دارند احتمالاًبه دلیل اینکه رابطه دو سویه بردبرد را تعریف ننموده اند، انتخابی صحیح محسوب نمی شوند. و چه بسا حاصل سالها زحمت شما با یک انتخاب نادرست از بین برود، پس با دقت فراوان انتخاب کنید تا دچار دردسر نشوید.